Regulamin sklepu i konsultacji
Niniejszy dokument zawiera:
- Regulamin sklepu
- Politykę płatności, odwołań i zwrotów dla konsultacji online (zdalnych)
- Politykę płatności, odwołań i zwrotów dla konsultacji stacjonarnych (w gabinecie)
Regulamin sklepu internetowego Anna Dobosz
Niniejszy dokument zawiera regulamin, który określa zasady funkcjonowania i warunki korzystania ze sklepu internetowego https://www.annadobosz.pl/sklep/ oraz warunki sprzedaży dostępnych produktów i usług. Sprzedającym i właścicielem sklepu jest Anna Dobosz zamieszkała w Szczecinie, ul. Horeszków 21/3, 71-215 Szczecin, posługująca się numerem NIP 852-192-83-06 zwana także „Sprzedawcą”.
W każdej chwili możesz skontaktować się ze Sprzedawcą, wysyłając wiadomość na adres e-mail: kontakt@annadobosz.pl
§1 Definicje
W niniejszym regulaminie przyjmuje się następujące definicje pojęć:
Kupujący – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://www.annadobosz.pl/regulamin-sklepu/
Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://www.annadobosz.pl/sklep/
Sprzedawca – Anna Dobosz, zamieszkała ul. Horeszków 21/3, 71-215 Szczecin, NIP 852-192-83-06
§2 Postanowienia ogólne
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca zapewnia Kupującemu możliwość zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci konsultacji online oraz innych produktów elektronicznych opisanych na stronach Sklepu, jak również możliwość odpłatnego uzyskania dostępu do treści cyfrowych.
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
- Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
- Do korzystania ze Sklepu wymagane jest spełnienie następujących warunków technicznych:
- dostęp do Internetu,
- standardowy system operacyjny,
- standardowa przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.
§3 Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
- Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie prowadzącego do zawarcia ze Sprzedawcą umowy. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności posiadania konta w Sklepie.
- Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy również na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu konta w Sklepie. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.
- Założenie konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie, za pomocą automatycznego mechanizmu Sklepu, formularza rejestracyjnego. Kupujący może w każdej chwili usunąć konto, przesyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy. Usunięcie konta nie spowoduje usunięcia danych o złożonych zamówieniach z wykorzystaniem konta.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
- Reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@annadobosz.pl. W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
§4 Składanie i realizacja zamówień
- Wszystkie ceny podane na stronie sklepu są cenami brutto podanymi w złotych polskich.
- Dostęp do zakupionych materiałów przekazywany jest mailowo.
- Zamówienia przyjmowane są przez stronę internetową.
- Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- Zamówienie jest skuteczne, jeśli Kupujący prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym adres e-mail oraz zostanie na stronie internetowej Sklepu poinformowany o prawidłowym złożeniu zamówienia.
- Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących regulaminu, Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą.
- W przypadku, gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Kupującym. Jeśli kontakt z Kupującym nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
- Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie Kupujący zostanie przekierowany do bramki płatności, zgodnie z wybraną metodą płatności. Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia. Z tą chwilą umowę uważa się za zawartą pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Kupującemu na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
- Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: rachunki z załącznikami, rachunki korygujące z załącznikami i formularze. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktury w formie elektronicznej, zgodnie z nowelizacją rozporządzenia ministra finansów z dnia 9 lutego 2011 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
- Kupujący otrzymuje fakturę w formie elektronicznej w postaci pliku PDF.
- W trakcie składania Zamówienia, Kupujący może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Kupujący ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
- Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.
- Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
§5 Dostawa i płatność
- Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronach Sklepu oraz prezentowane są Kupującemu na etapie składania zamówienia.
- Dostępne metody dostawy produktów fizycznych opisane są na stronach Sklepu oraz prezentowane są Kupującemu na etapie składania zamówienia. Koszt dostawy zamówienia ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca na stronie Sklepu wskaże inaczej.
- Na sprzedany towar wystawiam dowód zakupu (faktura).
- Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Tpay.com. Płatności elektroniczne tpay.com obsługiwane są przez następującego operatora płatności: Krajowy Integrator Płatności S.A., ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, NIP: 7773061579, REGON: 300878437, KRS: 0000412357, kapitał zakładowy: 5.494.980 PLN wpłacony w całości.
- W przypadku płatności kartami kredytowymi, dostępne są następujące rodzaje kart: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
§6 Produkty elektroniczne, konsultacje online
- Realizacja zamówienia obejmującego produkt elektroniczny taki jak kurs, webinar, e-book, nagrania audio, nagranie wideo, itp. następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Kupującego w formularzu zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionego produktu elektronicznego.
- Z chwilą wysyłki wiadomości, o której mowa w ust. 1 powyżej, treści cyfrowe objęte przedmiotem zamówienia uważa się za dostarczone w całości Kupującemu.
- Realizacja zamówienia obejmującego konsultacje online następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Kupującego w formularzu zamówienia wiadomości z wybranym terminem i godziną oraz informacjami dodatkowymi dotyczącymi sposobu komunikacji w ramach konsultacji online.
- Uzgodnienie terminu odbywa się po uprzednim opłaceniu zamówienia konsultacji online poprzez wysłanie przez Kupującego zapytania na adres: kontakt@annadobosz.pl.
§7 Prawa własności intelektualnej
- Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że treści zawarte w Sklepie, produkty elektroniczne, treści cyfrowe oraz materiały tekstowe, graficznie i zdjęciowe wchodzące w skład produktów fizycznych objęte są ochroną prawa autorskiego, a prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
- Bezprawne rozpowszechnianie treści lub materiałów, o których mowa w ust. 1 powyżej, mogę skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
§8 Odstąpienie od umowy Konsumenta
- Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy (w przypadku umowy sprzedaży) albo w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy (w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych).
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Chwilą rozpoczęcia świadczenia jest doręczenie Kupującemu wiadomości e-mail z instrukcją uzyskania dostępu do treści cyfrowych.
- Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
§9 Odpowiedzialność za wady
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt oraz treść cyfrową wolną od wad.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt, treść cyfrowa ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu lub treści cyfrowej, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną.
- Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
§10 Dane osobowe i pliki cookies
- Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są w celu obsługi zamówień, konta użytkownika oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami.
- Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://www.annadobosz.pl/polityka-prywatnosci/
§11 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§12 Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów, w przypadku których właściwość oraz jurysdykcja sądu rozpatrywane są na zasadach ogólnych.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.03.2020 roku.
Polityka płatności, odwołań i zwrotów dla konsultacji online (zdalnych)
- Definicje:
Klient – osoba umówiona na konsultację, w tym Pacjent serwisu Znany Lekarz.
Specjalista – psychoterapeuta, coach Anna Dobosz
Konsultacja online – konsultacja terapeutyczna, psychoterapia, coaching w formie zdalnej z wykorzystaniem komunikatora Skype lub innego uzgodnionego przez obie strony.
Konsultacja trwa 50 minut.
- Płatności za konsultacje online
- Płatność za konsultację online wymagana jest najpóźniej 12 godzin przez jej terminem.
- Klient dokonuje płatności za konsultację:
- przelewem na konto: Anna Dobosz nr konta: 73 1090 2268 0000 0001 3371 2292, lub
- za pomocą sklepu na stronie Specjalisty: https://www.annadobosz.pl/sklep/, lub
- za pomocą formularza rezerwacji na stronie Specjalisty: https://www.annadobosz.pl/umow-wizyte/
- Odwołanie konsultacji online, nieuczestniczenie w konsultacji online przez Klienta lub późne przybycie na konsultację online przez Klienta
- Klient może odwołać bezpłatnie konsultację online do 12 godzin przed umówioną godziną jej rozpoczęcia. W celu odwołania Konsultacji online, Klient może użyć linka wysłanego przez Specjalistę lub może odwołać Konsultację online za pomocą Serwisu Znany Lekarz. Klient może również odwołać konsultację mailowo na adres: kontakt@annadobosz.pl, telefonicznie (w tym sms) pod numerem +48 795 009 400 oraz przesłać informację na Skypie. Opłaty za Konsultację online zapłacone przez Klienta z góry zostaną w takim przypadku zwrócone przez Specjalistę, przy czym zwrot powinien nastąpić w terminie 7 dni od dnia odwołania Konsultacji online. Opłata zostanie zwrócona przez Specjalistę taką samą metodą, jaką użył Klient do uiszczenia opłaty za Konsultację online chyba, że Klient i Specjalista ustalą inaczej. Specjalista upoważniony jest do zatrzymania nie więcej niż 5% wysokości opłaty stanowiącej koszty dokonania zwrotu. W przypadku uzgodnienia nowego terminu konsultacji uiszczona opłata może zostać zaliczona na poczet kolejnej konsultacji jeśli Klient i Specjalista tak ustalą.
- W przypadku, gdy (i) Klient odwoła Konsultację online na mniej niż 12 godzin przed umówioną godziną jej rozpoczęcia, (ii) Klient nie uczestniczy w Konsultacji online lub (iii) Klient spóźnia się do Konsultację online co najmniej 10 minut, Konsultacja zostanie odwołana. W takiej sytuacji zastosowanie mają zasady:
- Specjalista zachowuje prawo do pobrania wszelkich należnych za Konsultację online opłat, co oznacza, że Klient jest zobowiązany do ich uiszczenia na rzecz Specjalisty,
- Klient nie otrzyma zwrotu zapłaconej z góry opłaty za Konsultację online.
- Odwołanie Konsultacji online przez Specjalistę, nie uczestniczenie w Konsultacji online przez Specjalistę lub późne przybycie na Konsultację online przez Specjalistę
- W przypadku, gdy (i) Specjalista odwoła Konsultację online, (ii) nie uczestniczy w Konsultacji online lub (iii) spóźnia się co najmniej 10 minut w Konsultacji online, opłaty uiszczone przez Klienta z góry zostaną zwrócone przez Specjalistę, w terminie 7 dni od dnia odwołania Konsultacji online. Opłata zostanie zwrócona przez Specjalistę taką samą metodą, jakiej użył Klient do uiszczenia opłaty za Konsultację online chyba, że Klient i Specjalista ustalą inaczej. Istnieje możliwość przesunięcia opłaty na poczet kolejnej Konsultacji.
- Klient nie ma prawa do otrzymania zwrotu opłaty, jeżeli (i) odwołanie Konsultacji online, (ii) nieuczestniczenie w Konsultacji online lub (iii) spóźnienie Specjalisty było uzgodnione z Klientem.
Polityka płatności, odwołań i zwrotów dla konsultacji stacjonarnych (w gabinecie)
- Definicje:
Klient – osoba umówiona na konsultację, w tym Pacjent serwisu Znany Lekarz.
Specjalista – psychoterapeuta, coach Anna Dobosz.
Konsultacja stacjonarna – konsultacja terapeutyczna, psychoterapia, coaching w Gabinecie w Szczecinie
Konsultacja trwa 50 minut.
- Płatności za konsultacje stacjonarne
- Płatność za konsultację stacjonarną wymagana jest najpóźniej 24 godzin przez jej terminem.
- Klient dokonuje płatności za konsultację:
- przelewem na konto: Anna Dobosz nr konta: 73 1090 2268 0000 0001 3371 2292, lub
- za pomocą sklepu na stronie Specjalisty: https://www.annadobosz.pl/sklep/, lub
- za pomocą formularza rezerwacji na stronie Specjalisty: https://www.annadobosz.pl/umow-wizyte/
- Odwołanie konsultacji stacjonarnej, nieuczestniczenie w konsultacji stacjonarnej przez Klienta lub późne przybycie na konsultację stacjonarnej przez Klienta
- Klient może odwołać bezpłatnie konsultację stacjonarną do 24 godzin przed umówioną godziną jej rozpoczęcia. W celu odwołania Konsultacji stacjonarnej, Klient może użyć linka wysłanego przez Specjalistę lub może odwołać Konsultację stacjonarną za pomocą Serwisu Znany Lekarz lub korzystając z przycisku „Anuluj” zawartym w mailu potwierdzającym umówienie wizyty otrzymanym z serwisu Bookero.pl. Klient może również odwołać konsultację mailowo na adres: kontakt@annadobosz.pl, telefonicznie (w tym sms) pod numerem +48 795 009 400. Opłaty za Konsultację stacjonarną zapłacone przez Klienta z góry zostaną w takim przypadku zwrócone przez Specjalistę, przy czym zwrot powinien nastąpić w terminie 7 dni od dnia odwołania Konsultacji stacjonarnej. Opłata zostanie zwrócona przez Specjalistę taką samą metodą, jakiej użył Klient do uiszczenia opłaty za Konsultację stacjonarną chyba, że Klient i Specjalista ustalą inaczej. Specjalista upoważniony jest do zatrzymania nie więcej niż 5% wysokości opłaty stanowiącej koszty dokonania zwrotu. W przypadku uzgodnienia nowego terminu konsultacji uiszczona opłata może zostać zaliczona na poczet kolejnej konsultacji jeśli Klient i Specjalista tak ustalą.
- W przypadku, gdy (i) Klient odwoła Konsultację stacjonarną na mniej niż 24 godziny przed umówioną godziną jej rozpoczęcia, (ii) Klient nie uczestniczy w Konsultacji stacjonarnej lub (iii) Klient spóźnia się na Konsultację stacjonarną co najmniej 15 minut, Konsultacja zostanie odwołana. W takiej sytuacji zastosowanie mają zasady:
- Specjalista zachowuje prawo do pobrania wszelkich należnych za Konsultację opłat, co oznacza, że Klient jest zobowiązany do ich uiszczenia na rzecz Specjalisty,
- Klient nie otrzyma zwrotu zapłaconej z góry opłaty za Konsultację stacjonarną.
Istnieje możliwość zamiany Konsultacji stacjonarnej na Konsultację online w tym samym terminie, co wymaga poinformowania Specjalistę najpóźniej 3h przed Konsultacją. W takim przypadku opłata za Konsultację stacjonarną zostaje uznana na poczet Konsultacji online.
- Odwołanie Konsultacji stacjonarnej przez Specjalistę, nie uczestniczenie w Konsultacji stacjonarnej przez Specjalistę lub późne przybycie na Konsultację stacjonarnej przez Specjalistę
- W przypadku, gdy (i) Specjalista odwoła Konsultację stacjonarną, (ii) nie uczestniczy w Konsultacji stacjonarnej lub (iii) spóźnia się co najmniej 10 minut w Konsultacji stacjonarnej, opłaty uiszczone przez Specjalistę z góry zostaną zwrócone przez Specjalistę, w terminie 7 dni od dnia odwołania Konsultacji stacjonarnej. Opłata zostanie zwrócona przez Specjalistę taką samą metodą, jakiej użył Klient do uiszczenia opłaty za Konsultację stacjonarną chyba, że Klient i Specjalista ustalą inaczej. Istnieje możliwość przesunięcia opłaty na poczet kolejnej Konsultacji.
- Klient nie ma prawa do otrzymania zwrotu opłaty, jeżeli (i) odwołanie Konsultacji stacjonarnej, (ii) nieuczestniczenie w Konsultacji stacjonarnej lub (iii) spóźnienie Specjalisty było uzgodnione z Klientem.